• zo-vr voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • ingekocht door onze wijnexperts
  • altijd een goede deal

vragen & contact

veelgestelde vragen

Waar kunnen wij je mee helpen? Bekijk de categorieën hieronder. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.

Je kunt betalen met iDEAL. Als je betaling bij ons binnen is gaan we direct voor je aan de slag. We versturen je Wijnbox zo snel mogelijk.

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn altijd €5.00. Of je nou 1 box bestelt of 20, de verzendkosten blijven hetzelfde.

Bestel je op een werkdag voor 22.00 uur, dan bezorgen we je Wijnbox meestal de volgende dag. Bestel je op zaterdag? Dan worden je wijnen meestal maandag bezorgd.

We bezorgen in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden.

Albert Heijn Wijnbox verkoopt geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bezorgen van je Wijnbox zal de bezorger om legitimatie vragen aan klanten tot 25 jaar. Net zoals in de winkel. Heeft de ontvanger geen geldig legitimatiebewijs of is hij jonger dan 18? Dan moet de bezorger de bestelling mee terug nemen.

Dat kan alleen via onze vervoerder Dynalogic, zij komen je Wijnbox bezorgen. Zij sturen je een e-mail met de bezorgdetails en een track&trace-code. Via deze e-mail kan je ook het bezorgmoment verplaatsen naar een andere dag.

We bezorgen je Wijnbox op het door jou opgegeven adres. Ben je niet thuis? Dan proberen we je Wijnbox bij de buren af te leveren. De ontvanger moet wel ouder zijn dan 18, want er wordt altijd om een geldig legitimatiebewijs gevraagd. Als we ook niet bij de buren kunnen bezorgen sturen we een e-mail om een nieuw bezorgmoment in te plannen. Lukt dat ook niet? Dan annuleren we je bestelling en nemen we contact met je op.

Ja, dat kan. De ontvanger krijgt alleen de persoonlijke boodschap te zien op het wenskaartje die jij hebt geschreven. Daar kun je je naam op zetten, of alleen een hint. Heb je geen boodschap of kaart toegevoegd? Dan is je Wijnbox sowieso anoniem. Spannend!

Dat kan alleen via onze vervoerder Dynalogic. Zij sturen je een e-mail om het bezorgmoment aan te passen. Via deze mail kun je je Wijnbox annuleren. Is Dynalogic al onderweg met de bestelling? Dan kan je aan de deur annuleren. In dat geval neemt Dynalogic je bestelling direct retour.

Dat verschilt per wijn. Meestal staat het op de fles. Na bezorging van je bestelling kan je het beste je wijnen op een donkere plek bewaren waar de temperatuur niet te hoog is. Als je een fles geopend hebt kan je de wijn nog 1 tot 3 dagen bewaren.

Dat is natuurlijk vervelend. Als je contact opneemt met onze klantenservice kijken we samen naar een oplossing.

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen. Toch niet tevreden, of heb je je bedacht? Stuur de Wijnbox dan terug binnen deze 14 dagen. De bedenktijd gaat in op de dag dat je de box ontvangt of wanneer je buren je bestelling aangenomen hebben. Let op: je kan je box alleen terugsturen in de originele verpakking en als hij helemaal compleet is.

Tijdens de bedenktijd dient er zorgvuldig te worden omgegaan met het product en de verpakking. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen.

Je kunt de overeenkomst het gemakkelijkst herroepen door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen een afspraak maken voor je bij Dynalogic om de Wijnbox bij je op te halen. Je kunt de overeenkomst ook herroepen door gebruik te maken van het modelformulier, zoals opgenomen in onze bevestiging van de bestelling.

Je dient het product te retourneren met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de Wijnbox verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij jou. Het betaalde bedrag voor de betreffende producten, wordt per ommegaande vergoed, nadat wij het product hebben ontvangen.

De navolgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:

Producten die door AH Wijnbox tot stand zijn gebracht overeenkomstig uw specificaties en/of producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn (hieronder vallen in ieder geval de door AH Wijnbox tot stand gebrachte en geleverde wenskaarten met de door jou aangeleverde tekst);

contact

adres

Albert Heijn B.V.
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam

klantenservice

Telefoon: bel gratis 0800-0305
Twitter: twitter.com/albertheijn
Facebook: facebook.com/AlbertHeijn
Contactformulier: ah.nl/klantenservice/contact-opnemen

bedrijfsgegevens

KvK-nummer: 35012085
BTW: NL002230884b01